photo #1
photo #2
photo #3
Головна
Історія закладу
Керівництво ліцею
Кадровий потенціал
Матеріально-технічна база
Ділове партнерство
Структура управління Харківським професійним машинобудівним ліцеєм
Наша адреса
ЗНО-2016
Профорієнтаційна робота
Запрошуємо на навчання
Перелік професій
Навчально-виробнича робота
Презентації професій
Діяльність навчального закладу
Методична робота
Інноваційна діяльність
Наша бібліотека
Розклад занять
Спортивне життя ліцею
Виховна робота
Практичний психолог
Керівник фізичного виховання
Наша бібліотека
Поради батькам
Плани роботи
Обдаровані діти
Військово-патріотичне виховання
Ми – нація єдина!
Державні закупівлі
Публічна інформація
Всеукраїнська акція "За чисте довкілля"
Оголошення 2016 року Роком англійської мови в Україні
План заходів з англійської мови Харківського професійного машинобудівного ліцею
Корисні посилання

Дослідно-експериментальна діяльність

Одним із сучасних напрямів у змісті методичної роботи є організація дослідно — експериментальної діяльності педагогів. У процесі організації дослідницької діяльності педагоги ліцею дотримуються основних принципів:

- безперервності і систематичності підвищення кваліфікації та професійної майстерності упродовж усієї педагогічної діяльності;

- комплексного вивчення питань психології, педагогіки, наукових основ викладання навчальних предметів;

- своєчасності отримання наукової інформації, рекомендацій психолого-педагогічної науки та кращого педагогічного досвіду;

- урахування рівня підготовки та індивідуальних інтересів педагогів;

- взаємозв’язок методичної роботи з творчими пошуками окремих педагогів.

Відповідно до річного плану методичної роботи на 2015/2016 н.р. був складений план дослідницької діяльності педагогів. Вибір виду дослідницької роботи педагоги здійснюють суб’єктивно, який ґрунтується на власному досвіді, вивченні наукових публікацій, опрацюванні кращого досвіду. З метою підвищення професійної компетентності викладачі та майстри виробничого навчання в 2015/2016 н.р. працюватимуть за наступними видами науково-дослідницької діяльності:

  • методичні рекомендації;
  • розробка КМЗ;
  • психолого-педагогічний експеримент;
  • підготовка до друку статей;
  • творча лабораторія;
  • автореферат;
  • методичні поради.

Усі викладачі та майстри працюють за індивідуальними планами методичної роботи. Методистом розроблені та заповненні картки обліку дослідно — експериментальної діяльності. Є педагоги, які прагнуть знайти нетрадиційні форми вирішення педагогічної проблеми, мають творчі здібності. Викладачі і майстри виробничого навчання розробляють методичні рекомендації до викладання складних тем, написані реферати, розроблені опорні конспекти і сигнали, дидактичні ігри. Пошук оригінальних методик викладання привів педагогів на шлях дослідницької роботи. Значно зросла кількість педагогів, які займаються дослідженнями

Колективний проект