photo #1
photo #2
photo #3
Головна
Історія закладу
Керівництво ліцею
Кадровий потенціал
Матеріально-технічна база
Ділове партнерство
Структура управління Харківським професійним машинобудівним ліцеєм
Наша адреса
ЗНО-2016
Профорієнтаційна робота
Запрошуємо на навчання
Перелік професій
Навчально-виробнича робота
Презентації професій
Діяльність навчального закладу
Методична робота
Інноваційна діяльність
Наша бібліотека
Розклад занять
Спортивне життя ліцею
Виховна робота
Практичний психолог
Керівник фізичного виховання
Наша бібліотека
Поради батькам
Плани роботи
Обдаровані діти
Військово-патріотичне виховання
Ми – нація єдина!
Державні закупівлі
Публічна інформація
Всеукраїнська акція "За чисте довкілля"
Оголошення 2016 року Роком англійської мови в Україні
План заходів з англійської мови Харківського професійного машинобудівного ліцею
Корисні посилання

Інноваційна діяльність

Інноваційна діяльність ліцею

Інноваційна модель розвитку суспільства потребує висококваліфікованої робочої сили, професійно мобільних, конкурентоспроможних працівників. Звідси випливає головне завдання для системи ПТО: забезпечення економіки держави кваліфікованими, грамотними кадрами, які дали б змогу долучитися до сучасних інтегрованих процесів, характерних для глобалізованого світового співтовариства.

У зв’язку з цим набуває актуальності теоретичне обґрунтування, впровадження в процес професійного навчання майбутніх робітників інноваційних форм і методів навчання і насамперед тих, що передбачають формування в учнів здатностей до діяльнісного оволодіння навчальним матеріалом, основ професійної майстерності.

Інновації — об’єкти впровадження чи процес, що веде до появи чогось нового — новації. В принципі, будь-яке соціально-економічне нововведення, доки воно не отримало масового, тобто серійного поширення в галузі освіти, праці, виробництва і управління, можна вважати інновацією.

Інновації у педагогічній діяльності розглядаються як нововведення в педагогічній системі, які покращують результати навчально-виховного процесу, формують новий стиль навчання.

Практика показує, що «технологічні пакети» проектів навчання розробляють спеціалісти у галузі технології, а викладачі, працюючи над ними, виконують функції консультантів-організаторів, концентруючи свої зусилля на педагогічній діяльності – розвитку особистості учня.

Головна проблема, яку повинна вирішити педагогічна технологія, – спрямованість процесу навчання на розвиток особистості. З таких позицій технологію педагогічного процесу потрібно розглядати як сукупність необхідних, послідовних педагогічних дій викладача і учня, що ведуть до запланованої мети – освіти, розвитку, виховання, навчання.

Серед інноваційних технологій навчання досить часто використовується метод проектів – система навчання, за якої учні набувають знання у процесі планування та виконання практичних завдань-проектів, які постійно ускладнюються.

У нашому ліцеї проектні технології активно впроваджуються в навчально-виховний процес. У 2013 році викладачі та майстри виробничого навчання пройшли курс семінарів-тренінгів по створенню навчальних проектів та отримали сертифікат «Інтел. Навчання для майбутнього». Тому проектні технології знаходять своє втілення в дослідницьких, творчих, ігрових, інформаційних, практично-орієнтованих проектах учнів та педагогічних працівників.

Яскравим прикладом неординарного творчого підходу у створенні проектів є участь учениць нашого ліцею Зубченко А. та Приз А. (група П-33, керівник – Шахова О. В.) у Всеукраїнському конкурсі «Лицарі українського романтичного світосприйняття. М. Коцюбинський, С. Параджанов» на тему: «Тіні забутих предків» — невичерпне джерело народної мови, побуту, повір’їв та звичаїв Гуцульщини».

Учениці поставили ключове питання: «Як повість М. Коцюбинського «Тіні забутих предків» та однойменний фільм С. Параджанова забезпечили нетлінність вірувань, звичаїв та традицій українського гуцульського життя кінця ХІХ – початку ХХ століття?» Вдало дібраний матеріал, серйозний науковий підхід, ілюстративні матеріали забезпечили місце проекту в числі лауреатів конкурсу. Робота наших учениць була відзначена на обласному рівні ще у травні цього року. Урочисте вручення дипломів відбулося в ХНАТОБі за сприянням організації PARADJANOV-ART.

Відзначення найкращих робіт заключного (фінального) етапу конкурсу відбулося 17. 09. 2014 року в м. Києві в Кабінеті Міністрів України. Наші учениці гідно представили професійно-технічну освіту Харківської області на цьому заході. 

clip_image002

На фото: Керівник оргкомітету конкурсу «Лицарі українського романтичного світосприйняття. М. Коцюбинський, С. Параджанов» Олена Оганесян, Урядовий уповноважений з питань етнополітики Геннадій Друзенко та учениці ліцею Зубченко Аліна та Приз Анастасія.

Untitled-27_1